Proč je dobré zrealizovat celou zakázku s námi?

14.6.2019

Často se nám stává, že nás zákazník osloví s dotazem, jestli je možné, aby si zboží zakoupil jinde, přinesl jej k nám a my abychom provedli pouze instalaci a odborné předvedení. Je to možné a děláme to běžně. Tento typ obchodu má však svá úskalí, která se mohou nepříjemně vymstít a způsobit zbytečné starosti a mnohdy i škody. Hlavní princip je v tom, že pokud se zakázka realizuje u nás tzv. "na klíč", tak jsme připraveni co se doplňkových komponent týče, zboží máme odzokoušené a je zde reálný předpoklad, že vše proběhne podle plánu. Pokud si zákazník zboží přinese, tak my nevíme co přesně přinese (byť se to tváří podobně a nebo stejně) a mohou vzniknout komplikace, které pak instalaci zdražují a prodlužují. Další atribut je fakt, že obchodní smýšlení naší firmy, je postaveno hlavně na kvalitě komunikace a odvedené práce s důrazem na komfort zákazníka. V praxi to znamená, že pokud se námi dodané zařízení rozbije, tak jej zdarma reinstalujeme, zajistíme opravu na naše náklady a následně jej zase zdarma opětovně nainstalujeme. To ovšem neplatí u zboží dodaného zákazníkem. V takovém případě jsou práce spojené s reinstalací zpoplatněny standardní hodinovou sazbou a vlastní reklamační nebo pozáruční opravu si musí zákazník vyřizovat sám se svým prodejcem což ne vždy musí být jednoduché. Záruku u zakázek s dodaným zbožím zákazníkem, držíme tedy pouze na práci, ale nikoliv na zboží samotné. Rozumíme tomu, že se někteří zákazníci snaží ušetřit nutné vstupní náklady, ale ne vždy se to vyplatí. Rozumné je, vybrat si pro instalaci a dodávku poměrně drahé elektroniky silného a stabilního partnera, který se o Vás postará i v případě problému.

© Copyright 2021 Aston Eurotrading s.r.o.
Webdesign od SimonaSudova.cz / Vývoj od anycoders